duminică, 17 mai 2020

Primele flori de soc




Chiar acum, pe inserat, sub un cer innorat, din care sta gata-gata sa ploua, am dat o fuga in livada si am cules primele palarii de flori de soc.
Pozele nu sunt tcomai reusite, dar am vrut sa marchez deschiderea sezonului la cules de soc din Tara Socului Rasare.
Am cules abia cam 1% din florile care sunt formate pana acum, cele care erau inflorite, plus cele care se vor mai forma pe varfuri de crengi. Zi de zi, de acum inainte, cam vreo doua saptamani, voi avea program impus, cu traseu bine determinat si curatat de urzici, in care voi verifica de doua ori pe zi, dimineata si seara, stadiul inflorescentelor.
Dupa estimarile mele, ar cam trebui ca la final se sezon sa am culese inca de vreo 30-40 de ori fata de cat am cules azi. Insa, daca obtin si aprobarea unui vecin de vis-a-vis, ca sa pot intra la niste tufe de soc uriase de pe terenul de dincolo de drum, ca pe ei oricum nu-i intereseaza florile de soc, ei bine, acolo dau lovitura secolului. Facem avere cu socul de acolo!











  


Din Grădina lui Dumnezeu: 17.05.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu