sâmbătă, 26 octombrie 2019

Simptomatologia ciclica



Pare-se ca ciclic se intampla ceva. Acelasi ceva.
Nu stim ce, dar sigur se intampla.

Adica...... trebuie sa se intample din moment ce exista simptome, nu?!



Fix in urma cu un an scriam asa:

"Confirmarea a venit la fix.

Deci nu e viroza? :D Iar durerea cumplita de cap de ieri n-a fost doar o durere de cap?

Iar pineala nu m-a durut ca asa doare ea uneori?  )))))
Iar febra nu e doar febra?
 )))) ;-)
Dar ameteala? ameteala?
   Cu ea cum ramane?
Deci ne putem considera ca facand parte din randul norocosilor?

Ok, atunci sa plusez un pic: starea de letargie, de slabiciune. Ei, ei??
:D Dar lipsa poftei de mancare? Si, daca e nevoie, mai identific cateva simptome.  Cred ca pe mine m-a lovit norocul ceva mai dur.  )))))))
Concursul Norocosilor Ametiti.
 Si, ca la orice concurs, nu poate participa decat cine are "abilitati"
 )))))) Acum am primit si acest colibri, deci... e de bine!  Sa mai zica cineva ca nu!  Na!"



Feedback-ul din prezent a venit sa completeze tabloul:



D.M. - Toată lumea e varză, fix ca acum un an, unii ştiu, simt mai bine sau n-au treabă, ceilalţi nu-şi pun problema. Durerile de cap şi ameţelile se pare că sunt vedete la cei mai mulţi. Ieri am avut destule simptome de-astea, azi, mi-a zis cineva să încerc cu Psalmul 3, cică e şi pentru durerile de cap. A funcţionat, am scăpat de migrena cumplită şi am început să văd în faţă. E simplu, aprinzi o lumânare şi citeşti psalmul. Seară faină, Liliana!



Eu - Eu sunt doar usor racita, n-am simptome complicate. Stranut si nas in batista. Dar, na, daca nu fac si din asta motiv de gluma, atunci nu se poate spune ca am racit degeaba? Se poate. :D ))) Hapciu! Na, vezi? Se confirma. :D ))))



Eu - Iti doresc sanatate! Incearca si tu cu putin "haz de necaz", cica functioneaza teribil de rapid, iti ia practic cu mana toate durerile. :D Eu servesc asta preventiv, asa ca nici n-apuca durerile alea sa ma invadeze. :D ))))



D.M. - La fel fac şi eu, al naibii necaz trece mai repede, se oftică şi pleacă... =D Acum nu mai am nimic, am talent de Hopa-Mitică.



Eu - D ))))) super talent!!! :D



D.M. - Acum, serios, îmi trec repede şi răcelile, şi alte belele, dimineaţa dacă mă trânteşte ceva, seara zburd sau invers. :)









Din Gradina lui Dumnezeu: 26.10.2019



***






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu