sâmbătă, 26 octombrie 2019

Baclavaua "spirituala"




Dragi prieteni, trebuie neaparat sa ma laud cu ceva nou si extraordinar, altfel n-am pace.

Sunt in plina ascensiune!!!

Eteeee, na, ascensiune spirituala.... pfffff, pe cine mai intereseaza azi asa ceva??!!! Asta este un subiect atat de elitist si exclusivist, incat se poate declara pe cale de disparitie iminenta.

Eu zic sa ne ocupam de probleme actuale mult mai serioase, precum salvarea planetei, topirea ghetarilor, incedierea padurilor si, desigur, sa nu uitam de problemele cu adevarat stringente ale omenirii, respectiv, aaaa....stati... cum se numea?....procesul individual de ajustare a masei corporale personale, proportional cu implicarea, efortul si gradul de atasament fata de imaginea de sine optim accesibila la acest nivel al evolutiei... spirituale. Fir-ar, tot la "spiritual" am ajuns!

Ok, am vrut sa spun, pe scurt, ca sunt in plina ascensiune in noua mea cariera de "couci" de slabire!!!! ))))

Mi-a crescut protofoliul de cliente cu 100%, cum ar veni!!! Adica, am doua cliente deja!!!! Yeeees!!!! Nu-i asa ca-i nemaipomenit???? Daaa, cu asta am vrut neaparat sa ma laud, repede-repede, pana cand nu renunta vreuna din ele si-mi da statistica peste cap!!!

Acestea fiind spuse, o sa continui cu testimonialele mele de succes, doar in scopdemonstrativ, de promovare si amuzament... spiritual. Ah, iar am comis-o!

Asadar, una din clientele mele (doamneeee, ce-mi place cum suna!!! nici nu-mi vine sa cred ca am un asa mare succes!!! )))) ) mi-a trimis aseara inca un semn al efortului sau dedicat pentru cauza noastra comuna. Poze cu o tava cu baclava tocmai scoasa din cuptor.

Vedeeeeeeti? Nu-i asa ca este o clienta dedicata trup si suflet pentru ajustarea...... stati asa, cum am spus mai sus?.... ajustarea masei corporale personale, proportional cu implicarea, efortul si gradul de atasament fata de imaginea optim accesibila la acest nivel...... Cam cu cat credeti ca si-a ajustat ea aseara masa corporala? Cu cat, cu cat??? Dap, exact. QED.

Cu alte cuvinte, a incercat sa ma corupa! Pe mine, incoruptibila!!! Bineinteles ca eu i-am raspuns cu "lasa, nu mai trimite poze, ca sparg ecranul laptopului si am cliente care ma asteapta cu raportul la zi" , dar ea nu s-a lasat cu una cu doua. Mi-a zis ca si mama i-a spus sa nu-mi trimita "ca sa nu iti fac pofta😂😂😂😂" .

Ce mai puteam face altceva decat sa imi accept mai intai viciul acesta insidios, atat cat sa am ce integra, transmuta si alchimiza, asa ca i-am raspuns spasita: "stie ea ce stie! 😀 a vazut ea cat de luuuung ma uitam la placintele ei data trecuta! 😀 )))) dar, na, aveam de aparat blazonul! 😀 ))))"

Ca si cum aceasta n-ar fi fost de ajuns, imi trimite si o invitatie de inscriere intr-un grup de discutii tematic de pe facebook. Extrem de tematic. "Jamila Cuisine" ( https://web.facebook.com/groups/JamilaCuisineOficial/?ref=bookmarks )

Cu maxima candoare si incredere, dau accept. Apoi intru si eu un pic acolo, doar asa, manata de o pura si nevinovata curiozitate, si ce credeti ca ma intampina din start? Imaginea prohibita a unui tort de bezea, total, dar absolut TOTAL, interzis.

Doar uitandu-ma la poza aia si cred ca masa mea corporala s-a ajustat singura, de la sine, adica, in modul cel mai spiritual posibil, accesandu-mi cea mai directa constientizare a tuturor legaturilor ancestrale si transgenerationale, plus karma de neam si tara, ca pe cea personala am ars-o la foc mocnit o vreme, apoi pe repede-inainte, in jet de dragon infuriat, si trezindu-mi instant din subconstient fix partea mea creatoare, scanteia mea divina, Unicitatea, Prezenta Eu Sunt, partea mea conectata la Sursa, individuala si colectiva totodata.... deci, tot... "spirituala", cum ar veni.

Prieteni, eu, gata. Ma opresc aici. Dupa cum vedeti, am incercat. Eu am vrut, dar atat s-a putut. Oricat as fugi, de mine nu ma pot ascunde. Spiritualitatea asta vicioasa ma urmareste oriunde m-as ascunde si ma scoate din vizuina inchipuita, ma ridica pe stalpul infamiei, in piata centrala, in vazul tuturor, si imi bate obrazul intrebandu-ma cu ingaduinta parentala: "Adica, ce vrei sa spui, ca a fi "couci" de slabire nu este o activitate spirituala, onoranta, elevata si spre binele omenirii/planetei/universului si al tau personal????"

Cam atat am avut de spus. Daca nu mai dau nici un semn pe subiectul acesta, inseamna ca..... stiti..... mi-a scazut portofoliul de cliente cu 200%.

Eh, noi sa fim sanatosi! )))))

PS. am uitat sa va spun cum am adormit aseara: numarand in gand, cat mai "spiritual" posibil, "o tava de baclava... doua tavi de baclava.... cinci tavi de baclava.... 😂😂😂😂😂😂😂"







Din Gradina lui Dumnezeu: 26.10.2019

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu