joi, 17 octombrie 2019

Reclamele din Matrix



Suntem la munte, decorul este minunat, magnific, super-mega de grandios, cu toata paleta de culori ale toamnei, nu mai pun poze cu pomi galbeni si rosii caci stiti deja cum sunt, toata lumea pune poze cu ei.

Altceva am vrut sa va spun.

Am iesit la plimbare pe seara si ne-a iesit in cale o reclama. Las deoparte faptul ca mi-a starnit niste pofte mari si grele, dar trebuie sa spun ca reclama aia era una mincinoasa! Mincinoasa de-a dreptul!

Am depasit-o si am privit pe partea cealalta, curioasa sa vad reclama de pe revers. Acolo, ce credeti? O reclama agresiva! Agresiva de-a dreptul!

Dar oare chiar nu mai exista in lumea asta nici o farama de respect, de conduita in spiritul dreptatii, adevarului si blandetii?

Matrixul asta a luat-o razna cu totul!!! Noroc ca noi suntem foarte echilibrati, ponderati si relaxati si nu ne pierdem cumpatul cu una cu doua din cauza unor reclame dubioase cu mesaj subliminat, distorsionat si abuziv, firar sa fie de treaba, cu inghetata lor de vara si cu amandinele lor super fine!!!! ))) 

Nu va ingrijorati, sunt foarte echilibrata, ponderata si relaxata, cum v-am spus. N-am nici o emotie si nici nu sunt in faza negarii, da???!! ))))





17.10.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu