joi, 12 decembrie 2019

Pregătiți de Portal 12:12




Și anul acesta suntem pregătiți de Portal! Deja de zilele trecute am făcut toate pregătirile pentru sărbători. Am cumpărat tot ce ne trebuie și am rămas în așteptare, ca să vină sărbătorile alea pentru care ne-am pregătit.
Tot așteptând și tot vorbind unul cu altul, am ajuns la concluzia că, până "vin sărbătorile, vin sărbătorile!" noi o să ne mai pregătim de câteva ori. Adică, să le primim și noi cu ceva pe masă, ca tot omul care se pregătește toată luna lui decembrie, pe stil nou. Mă duc acum să fac (din nou) lista (a treia, cred) de cumpărături, dar mai întâi să număr câte bucăți de Snickers au mai rămas, ca să știu cu câte trebuie să ne mai pregătim, nu de alta, dar ca să fie masa bogată, încărcată și apetisantă, zic. Și tradițională. Căci cu piesele de rezistență, amandinele, ne pregătim un pic mai încolo, ca să nu dereglăm anumite device-uri de prin casă, pe care abia le-am reglat și le-am fixat bine în parametrii optimi. 

 Din Grădina lui Dumnezeu: 12.12.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu