luni, 23 decembrie 2019

În ajunul Ajunului de Crăciun





Se apropie Crăciunul, iar noi doi, Liliana și Adrian, ne dorim să ne bucurăm cumva împreună cu voi de această sărbătoare!
Gândindu-mă la un mesaj frumos cu care să marchez acest moment aici,    mi-am dat seama că nici nu știu de ce mă bucur acum mai înainte de toate: de sărbătoarea aceasta binecuvântată, a nașterii Pruncului Iisus? de schimbarea pe care El a adus-o în lume? de emoțiile și magia care se generează în această perioadă de poveste, care leagă oamenii, inimile, sufletele, prin spiritul Crăciunului? de masa îmbelșugată ce-o vom vedea-o toți, onorând această sărbătoare, indiferent ce vom avea fiecare pe ea, după preferințe și străduințe? de bradul împodobit și de mult așteptatul Moș Crăciun? de faptul că am reușit să dăm o formă cuvintelor și experienței noastre de la țară și că aceasta poartă un nume de carte? de primii cititori care au primit-o și au răsfoit-o deja, pătrunzând cu privirea și cu imaginația în profunzimile sufletelor noastre? de nenumăratele cereri de carte, care așteaptă la rând să fie onorate?
Adevărul este că, cel mai mult și mai mult, mă bucură și mă copleșește valul acesta uriaș de simpatie al oamenilor, cel care ne-a învăluit în această perioadă, de când am început să ne promovăm cartea. Este copleșitor pentru mine, este uimitor și impresionant!
Ne-am prezentat cartea în fața unei foarte mari audiențe virtuale, iar eu m-am simțit ca și cum mă aflam în fața unei săli imense, plină de oameni calzi și curioși, o sală cu peste 500.000 de inimi pregătite să asculte. După ce mi-am articulat ideile în cuvinte, oferind prin această carte din tainele experiențelor noastre, am simțit cumva o oarecare vulnerabilitate, precum a fluturilor care își deschid aripile în zbor pentru prima dată. Căci noi, prin paginile acestei cărti, ieșeam din coconul protector al discreției și anonimatului, după ce am stat cei patru ani cumva retrași în cuibul nostru intim, unde am țesut povești după povești. Dar ne-am dorit să facem și asta, ne-am asumat totul și ne bucurăm că am făcut-o.
Reacția audienței a fost impresionantă și vă mulțumim tuturor din inimă pentru aceasta! Eu m-am simțit copleșită și nici nu știu dacă din mesajul acesta (prea lung, poate) îmi veți simți emoțiile și cât de plăcut impresionată sunt de semnele de simpatie cu care am fost întâmpinați și ascultați. Vă mulțumim fiecăruia în parte pentru această bucurie pe care ne-ați adus-o, dar mai ales pentru rezonanța și energia aceea vibrantă, interioară, care ne-a adus unii lângă alții, aceea care îi adună împreună pe aceia care se aseamănă. Vă dorim cu drag Sărbători fericite!

                Din Grădina lui Dumnezeu: 23.12.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu