joi, 26 decembrie 2019

Acest Crăciun am sărbătorit altfel




La noi, anul acesta a fost unul din acei ani în care n-am scos nimic decorativ din cutii. Nici un glob, nici o beteală, nici o ghirlandă de luminițe. N-am împodobit nici brad și nici casă. Însă sufletele ne-au fost împodobite strălucitor cu de toate, căci pasiunea pentru această carte ne-a fost înălțătoare bucurie înainte de orice si nu ne-a mai păsat nici cum arată casa, nici că nu ne-am decorat-o ca în alți ani, și nici dacă am pregătit ceva special de pus pe masă. În fine, de pregătit, tot am pregătit noi câte ceva, însă mai bine ca anul acesta nu ne-am simțit demult, adică lejer, cu preocupări virtuale, prinși cu totul în ceea ce ne atrăgea acum atenția, pasiunea, ființa și sufletul: promovarea cărții.
Ei bine, să vă mai spunem ceva. Începând de azi, a doua zi de Crăciun, dar și zi foarte importantă astrologic, care ne aduce o eclipsă inelară de soare, benefică și cu energii pozitive, ne lansăm și site-ul dedicat cărții noastre, "În Căutarea Grădinii". Adrian a fost creatorul și decoratorul acestuia, urmând ca în zilele următoare să-i mai pună doar câteva globuri și ceva beteală pe ici, pe colo, după cum ne-am făcut planul, respectiv, câteva testimoniale, fragmente din carte, cuprinsul și altele.
Suntem nerăbdători să împărtășim cu voi bucuria noastră și vă invităm să-l explorați, pășind în acest univers ca pe un gazon proaspăt tuns și întins, așa cum sugerează culoarea verde, predominantă, acel verde care apare atât de des în cartea noastră, acel verde care ne înconjoară peste tot în Grădină, chiar și acum, în miez de iarnă, acel verde frumos, care ne vorbește din miez de inimă și ne înalță în miez de suflet! Și, uite-așa, noi am transformat iarna în primăvară! Vă mulțumim tuturor! 
Va multumim tuturor! Linkul catre site-ul "In Cautarea Gradinii" unde veti gasi Fragmente din carti, Cuprinsul, Feedback-uri, detalii despre cum pot fi cumparate, Fotografii din Gradina si altele:
https://gradina.design.blog/

Din Grădina lui Dumnezeu: 26.12.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu