vineri, 6 decembrie 2019

Am publicat!




Acum, na, am publicat. Dar, cum s-ar spune un pic parafrazat, avem o carte și ce facem cu ea? Măcar acum, cât avem entuziasmul cât Caru Mare, să ne iertați dacă vin din nou peste voi cu noutăți despre cartea noastră, cea extra-mega-super-senzațională! Dar, dacă n-o facem noi, atunci, cine? Dacă nu acum, atunci când?
            Doamneee, ce greu e să fii "scriitor"! Ok, după ce vă reveniți din râs și după ce terminați toată paleta de ironii, pardon, am vrut să spun "glume", vă rog să trageți aer în piept și să fiți atenți la ce vă spun în continuare. Cred că o să mai urmeze și alte cărți. Măcar să am și eu ceva nou de făcut peste iarnă, că în grădină nu mai e nimic de făcut, filme noi și bune încă n-am descoperit, cărți de citit avem, dar, na, acum mai facem o pauză, ca să ne lăudăm un pic cu cărțile noastre, deci, înțelegeți. Dincolo de glumă... vă mulțumim tuturor și vă îmbrățișăm! 

Din Grădina lui Dumnezeu: 06.12.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu