joi, 27 iunie 2019

Micul Elf si pana de curent



Sincronicitate de ultima ora. De ultim minut, de fapt.

Acum, pe seara, pana de curent. Probabil din cauza furtunii.
 
Ok, ce sa facem intre timp? Adrian imi propune o carte noua de citit (achizitionata nici nu mai stiu cand, de si uitasem de ea) si imi da si o lanterna.

Dar de citit parca nu am chef. Laptopul are bateria incarcata, deci ceva timp inca ma poate tine, imi zic.
Conectez telefonul pentru net si intru pe facebook.

Vad trei notificari la amintiri readuse de facebook in prim plan, dintre care una este cea de mai jos, din iunie 2015, un text scris de Adrian despre Micul Elf (o experienta de-a noastra din Bucuresti).






Autor text : Adrian
Data si ora postarii  textului pe facebook: 27.06.2019, 18:39

***
Micul Elf - poza interdimensionala
Astazi, in Parcul National din Bucuresti..
Stateam pe o banca langa mai multi salcami japonezi. La un moment dat, observ cum unul dintre salcami se misca nefiresc.. Desi batea un vant usor, iar copacii de langa el nu se miscau, salcamul nostru parca dansa, parca sarea ceva pe tulpina lui.
Miscarea era nefireasca din punctul de vedere al legilor fizicii, mai ales ca nu era nici o prezenta fizica in jur care sa il miste in acest fel. Parca tremura cu pamant cu tot. Parca dorea sa ne atraga atentia cu orice pret.
Prezente fizice nu erau langa el, dar, erau multe alte prezente subtile.
Liliana a reusit sa le surprinda in poze si am creat un mic album cu cea mai clara poza interdimensionala, in care se poate vedea un mic elf ce sta pe radacina salcamului japonez.
Este o poza mai mare, cu toata imaginea si selectia cu micul elf, stand asezat, in partea din dreapta jos.


***

Acum sa va spun titlul cartii pe care mi-a dat-o azi Adrian. Nu ieri, nici maine. Azi. Pun poza mai jos.
"Viata Elfilor" de Muriel Barbery.


Din Gradina lui Dumnezeu: 27.06.2019

*** 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu