joi, 27 iunie 2019

Furtuna de dupa canicula ne-a schimbat programul




Furtuna a venit spre seara, dupa o zi torida, dar exceptional de placuta la umbra copacilor seculari din parcul in care mergem adesea "la picnic", in oras.

Energiile zilei, foarte bune si inalte, s-au simtit inca de dimineata.
 

La 11:11 cand am plecat spre oras termometrul masinii aratau 30 gr. C. Iar la 14:14, cand ne intorceam acasa, arata 34 de gr. C.

Acum, dupa furtuna, sunt 20 de grade.


















 


A venit furtuna pe neasteptate, in 5 minute s-a intunecat cerul, a inceput vijelia si s-a facut frig.

Deci am anulat toate planurile de cules de fructe de dupa amiaza, asa cum faceam de obicei, si, desigur, am anulat si meciul de badminton din aceasta seara.

S-au copt coacazele rosii si le-am fi degustat azi daca am fi apucat sa le culegem.

Dar nu-i o problema, le vom gasi acolo si maine, in mod sigur, ele nu au fost afectate de furtuna, insa nu stim daca agrisele coapte le vom mai gasi pe ramuri. Ne gandim ca nu cumva sa se fi scuturat pe jos de la vant si ploaie. Vom vedea. Oricum, mai erau destule in curs de coacere, asa ca inca o vreme tot vom mai avea.


















Din Gradina lui Dumnezeu: 27.06.2019

***








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu