vineri, 19 aprilie 2019

Vocea mea









Vocea mea este diferită de vocea oricui. Are alt timbru, altă sonoritate, alt impact. Ea îmi rostește cuvintele în felul meu, conform simțirii mele, care este distinctă, specifică mie. Vocea mea îmi alege cu grijă anumite cuvinte și mi le pune într-o anumită formă, pentru a recreea cât mai fidel starea aceea în care ele au fost mai întai gândite în interiorul meu. Ea se aude altfel decât vocea oricui, este ascultată altfel, este dorită și este primită altfel. 

Eu simt toate acestea acum. Îmi simt vocea ca aparținându-mi deplin și exprimându-mă pe mine desăvârșit. Mă văd auzindu-mă. Mă simt rostindu-mă. Curg din mine însămi, ca voce din lumină spre lumină. Eu sunt ceea ce ea îmi este. Ea este ceea ce eu îi sunt. Voce în manifestare. Ea creează și oglindește. Ea are un anumit Rost și Putere. Vocea mea face ceea ce are rost și putere să facă.

Din Grădina lui Dumnezeu: 19.04.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu