marți, 24 martie 2020

M-am schimbat?



Am constatat că, de câteva zile încoace, s-a declanșat pe facebook un trend nostalgic: scoaterea de la naftalină a pozelor vechi, alb-negru, din copilărie, ca un răspuns la o provocare. Pe mine nu m-a provocat nimeni, dar, de regulă, cum nu mă împiedic eu de un așa aspect neglijabil, m-am autoprovocat, că eu m-am simțit bine întotdeauna cu mine însămi și, desigur, mi-am fost tare simpatică mereu și mi-a plăcut să-mi împart jucăriile cu mine și să mă distrez maxim. Evident, nici acum nu am ratat prilejul!

            Așadar, am scos și eu de la naftalină ultimele mele poze din copilărie! Ele fac parte din copilăria ultimilor 10 ani, cea mai frumoasă și mai interesantă parte a copilăriei mele! Și, ca să fie jocul mai frumos, am selectat mai multe din pozele cu mine verde, căci, mai verde și mai înflorită și mai fericită ca în această copilărie minunată, niciodată nu m-am simțit!

            După cum oricine poate constata, nu m-am schimbat prea mult (în afară de culoarea părului)! Am rămas tot un copil frumos și vesel, care știe să se joace și care nici nu are de gând să crească! Căci a deveni adult în zilele noastre este cum n-ar trebui să fie, așa că le las altora plăcerea asta și eu rămân la plăcerile copilăriei mele. PS. Desigur, pozele selectate au fost cu milioanele. Doar nu se mai astepta cineva din partea mea să pun doar o singură poză, ca toată lumea?!?!!!! La mine e pe genul "totul sau nimic!" Ce, ați uitat? 































Din Grădina lui Dumnezeu: 24.03.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu