miercuri, 5 decembrie 2018

Murături de anul trecut




Am desfăcut din nou un borcan de gogonele făcute din recolta de roşii cherry a anului trecut. Sunt delicioase! Anul trecut am cules atât de multe roade din grădină şi am făcut atât de multe conserve (în raport cu numărul consumatorilor, noi doi, adică), încât se poate spune pe bună dreptate că parcă am muncit pentru umplerea depozitului de alimente pentru un batalion întreg de armată. Nici nu-i de mirare că mi s-a luat de la atâtea borcane şi că anul acesta n-am mai pregătit nimic: nici murături, nici gemuri, nici compoturi, nimic! În pivniţă încă mai avem o mulţime de borcane pline, care, fără nici o îndoială, ne vor ajunge cel puţin până la primăvară.
Ce vroiam, de fapt? Să vă spun cu foarte mare tristeţe că am terminat fasolea bătută cu care m-am lăudat zilele trecute. Şi nu ştiu ce să vă spun că a fost mai bun: fasolea? gogonelele? castraveţii în oţet? ardeii iuţi? Şi Ema e curioasă.
 





Din Grădina lui Dumnezeu: 05.12.2018

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu