duminică, 26 iulie 2020

Si mai sus!




Azi, in zi de duminica, am urcat muntele de parca urcam la Dumnezeu. Apoi... am coborat inapoi in lume. 

























Acolo, sus, in Biserica Muntelui, am vazut ingeri...














Si.... am vazut mai intai urmele lui mari, apoi... am vazut si ursul!
Exact ca in vorba aia "Ce? Ai vazut ursul?" Dap, l-am vazut. De foarte departe. S-a ridicat in doua picioare, curios sa vada turistii care treceau pe drum chiar in apropierea lui si care nu-l vazusera. Noi am incremenit in loc, sperand ca avertizarile celor din jurul nostru sa puna ursul pe fuga si nimeni sa nu pateasca nimic. Ceea ce s-a si intamplat.
 















Apoi a aparut el, Gardianul Padurii.
"Va apar eu de urs! - ne-a zis - Doar sa ma mangaiati si pe mine dupa urechi, atat as vrea."
"Si unde va grabiti asa? Stati sa intru intre voi, sa ma puteti mangaia amandoi deodata, fiecare la cate o ureche."
"Pot sa stau frumos si la poza, daca ma mai mangaiati in plus, ca extra-bonus! Uite, scot si limba! Pot si sa zambesc, daca vreti, sa iasa pozele si mai haioase! Da', totusi, mai mangaiati-ma putin, mai intai."































Din Grădina lui Dumnezeu: 26.07.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu