duminică, 6 octombrie 2019

Ce intrebari ne puneam in urma cu 4 ani privind Gradina lui Dumnezeu?




Azi, la 4 ani dupa mutare, inteleg ca intrebarile pe care noi ni le-am pus inainte de a ne gasi si a ne muta in Gradina lui Dumnezeu, sunt si intrebarile multora care isi doresc sa faca acest pas.

Doar asa se explica de ce insemnarea din 26 ianuarie 2016 de pe blogul Gradina Lui Dumnezeu se afla in topul citirilor, respectiv insemnarea  "Grădina lui Dumnezeu (5) - Întrebări care îşi aşteptau răspunsurile", link....    https://ingradinaluidumnezeu.blogspot.com/2016/01/gradina-lui-dumnezeu-5-intrebari-care.html?fbclid=IwAR0mY6NGEI0NakEzAfduXQ9HCwzednVJW_h3KDoFTx5QgxVxbdsPE6mA_VQ 

Incepeam acel text cu urmatoarele fraze.....

"Fiecare dintre noi am venit în această lume cu un plan, cu un proiect de împlinit, cu un destin de urmat. Desigur, acestea nu sunt bătute în cuie, ci ajustabile în funcţie de multele variabile ale vieţii. Liberul nostru arbitru se interferează cu liberul arbitru al oamenilor cu care ne intersectăm drumurile, dar şi cu al lumii, în întregul ei. Fiecare are o agendă proprie a destinului, aşa cum există o agendă comună a umanităţii, ambele scriindu-se şi rescriindu-se continuu, în funcţie de alegerile şi evoluţia fiecăruia şi a tuturor împreună. De aceea, este necesară şi indicată o mare flexibilitate şi o adaptare continuă la tot ceea ce se întâmplă moment de moment. 

Orice vis am avea, acesta trebuie modelat şi echilibrat constant în funcţie de realitatea personală, dar şi de cea colectivă. Toate acestea pot aduce, uneori, modificări substanţiale ale planului, ori chiar renunţări la anumite direcţii ale acestuia. Asta se poate face fie uşor, armonios, cu bucurie şi încredere, fie cu alegeri bruşte, dureroase, cu temeri, nelinişti şi sentimente copleşitoare, consumatoare de energie şi timp. Cu toate acestea, oricum ar fi, important este să simţim că alegerile pe care le facem sunt cele mai potrivite nouă şi momentului în care le facem, că sunt cele care ne împlinesc, care ne duc spre bucurie şi linişte şi care ne ajută să evoluăm.

Fără îndoială, visul nostru privind Grădina ne era scris în destine. Noi doar trebuia să ne descoperim drumul către ea citind semnele întâlnite în cale (despre unul dintre ele am povestit într-un articol publicat pe blogul meu in 3 iulie 2015, chiar în acele zile premergătoare plecării în concediul de vară, respectiv Turnul Eifel si sincronicitatile), ascultându-ne intuiţiile, primind sprijinul oamenilor din jurul nostru şi, mai ales, lăsându-ne călăuziţi de El. Nici nu ne-am hazardat şi nici n-am aşteptat miracole. Am început să o căutăm pas cu pas, zi după zi, ajustându-ne viteza şi direcţia pe măsură ce învăţăturile necesare ni se dezvăluiau."




In privinta acestui simbol, in inceputul  insemnarii respective scriam astfel, pe atunci locuind inca in Bucuresti si fiind intr-un moment cu o luna si ceva inainte de a ne gasi Gradina: 

"Mediul urban în care trăim, un mediu mult prea agitat şi complex, ale cărui coordonate principale - timpul şi cantitatea – au devenit din ce în ce mai exclusiviste şi în care ritmul concurenţial, stresant şi ameţitor, haosul şi turbulenţele umane au devenit parametri obişnuiţi, poate fi, totuşi, în anumite condiţii, un mediu interesant pentru manifestarea sincronicităţilor.

De mai mult timp, eu şi Adrian, le sesizăm ritmul şi variaţia tematică, şi uneori încercăm să le desluşim înţelesul de dincolo de aparenţe. Deşi aproape că ne-am obişnuit cu apariţia lor, unele încă ne mai surprind şi ne pun serios pe gânduri.

Deşi ştim că alinierea cu fluxul divin ne aduce în manifestare acţiuni, oameni şi conjuncturi în sincron cu gândurile, dorinţele, intenţiile şi acţiunile noastre, magicul acestor potriviri ne lasă deseori fără cuvinte. Cu atât mai mult cu cât, unele dintre ele par a fi semne şi mesaje ale căror înţelesuri ne provoacă să le descoperim.

Aşa am ajuns la subiectul însemnării de faţă.

De ceva vreme, cam de vreo două-trei săptămâni, aproximativ de pe la mijlocul lunii iunie, un anumit simbol îmi apare frecvent în cale în mod ostentativ, ca şi cum cineva mi l-ar pune intenţionat direct în faţa ochilor pentru a fi sigur că nu-l ratez şi pentru a mă determina să-l iau în serios şi să-i desluşesc sensul: Turnul Eiffel." 

Mai multe despre inceputurile noastre in Gradina lui Dumnezeu puteti descoperi chiar pe blogul cu acelasi nume (link....  http://ingradinaluidumnezeu.blogspot.com/), creat exact in acest scop, pentru a ne impartasi experienta. Va multumim ca ne sunteti aproape!

Din Gradina lui Dumnezeu: 06.10.21019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu