sâmbătă, 1 iunie 2019

Flori de Soc fara numar, fara numar.....



- Si pe mine prinde-ma in cadru! - m-a atentionat politicoasa caserola albastra din dreapta.
- Dar ai grija, sa nu ma tai pe mine! - a sarit in sus caserola neagra din stanga.
- Vrem si noi o poza! Ce? Noi de ce nu? Ce daca suntem mai ofilite? - mi-au strigat in fata cateva flori din tava mare, de pe masa.
- Adica ce, numai ele?Doar pentru ca sunt ele proaspete si frumoase? Discriminare! Vrem si noi sa aparem pe facebook! Sa ne admire si pe noi! - le-au tinut isonul alte flori si mai uscate, din tava alaturata.

Si, uite-asa, vrand-nevrand, am fost nevoita sa le prind pe toate in poza. Au zambit, au cochetat, si-au luat pozitii fotogenice, din cele bine lucrate, bine gandite, bine "jucate", si mi-au spus ca, daca voi observa ca nu cade lumina bine, ori vreo umbra se aseaza neglijent peste ele, sa nu le pun asa, in vazul lumii, sa se faca de ras, ci sa le ajustez si eu un pic in photoshop.

Degeaba le-am spus ca eu nu folosesc aplicatia aia si ca nici macar n-o am pe computer, ele - nu si nu. Ca vor prelucrare in photoshop! Cica sa fie si ele mai luminoase, mai subtirele, sa nu li se observe una-alta, sa fie bine incadrate, sa.... sa.... sa.....

Asadar, asta a fost sedinta foto profi de astazi cu dumnealor, Florile de Soc.

In final s-au declarat toate foarte multumite. Toate. Toate 600 de bucati.   Pai, da, ca am facut si inventarul cu ocazia asta. Cate 12 palarii elegante de flori la fiecare caserola albastra/neagra. 26 de caserole. Plus tavile mari, cu cate 50 de palarii retro. Plus alte tavi, fiecare cu alte zeci de palarii Houte-couture, mai mare frumusetea. Regale! Imperiale! Numai bune de socata sampanizata.

Asa, de ziua Copiilor Nazdravani, La multi ani cu Flori de Soc.






























Din Gradina lui Dumnezeu: 01.06.2019

***
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu