luni, 17 iunie 2019

De azi, fara poze noi



Gata, nu mai am unde sa stochez poze noi.

Am umplut tot spatiul de depozitare de pe laptop si inca unul de pe un hard-disck extern foarte mare.

In consecinta, am de ales intre cateva variante:
 
- ori mai sterg din pozele vechi (asta se elimina din default, sub nici un motiv nu pot face asta, am pitici foarte vigilenti care supravegheaza ca acest lucru sa nu se intample. Pai, va dati seama cat am muncit la pozele acelea??? Numai in laptop am aproape 58.000 de poze pe 243 GB. Daca mai numaram inca pe atat de pe hardul extern, va dati seama! )

- ori salvez o parte din poze pe diferite spatii externe de pe internet, dedicate acetui scop, cum stiu ca are si Google (nu ma simt deloc confortabila cu varianta asta, parca mi-as parca masina undeva pe luna, in garajul unor extraterestri. )

- ori ma potolesc definitiv cu pozele astea si pretind ca mi-am vindecat fotografiatul obsesiv compulsiv incurabil.

Da, cred ca merg pe ultima varianta. )))))))




Apoi, na, poftim, ce raspuns la minut am primit! :D ))))) Si eu ce sa fac acum??!! :D ))))






Bineinteles ca nu-i intamplator nici faptul in sine si nici momentul. :D Sunt conjuncturi bine determinate in timp si cu un anumit scop. Cu alte cuvinte, nimic nu e atat de simplu cum pare, decat daca noi ne dorim asta. :D Si cand se intampla si cu bucurie, atunci este cu atat mai bine! <3 Deeeci......gata cu pozeleeee!!!! Am intrat in vacantaaaa!!!! Yupiiiiiii!!!!!!........ :D Trecem la "next level". ;-) :D

Am primit sfaturi sa mai sterg din pozele vechi, din cele cu peisaje si cu mancare, spre exemplu, presupuse nimicuri. Pozele cu peisaje si cu mancare - nimicuri??? Pai eu imi amintesc absolut tot in legatura cu fiecare poza: loc, stare, emotii, vreme, conjunctura, sentimente! Toate au avut un impact asupra mea atunci cand am facut pozele. Eu nu fotografiez la intamplare, chiar daca uneori asa pare, fiind prea multe poze. :D Imi amintesc tot si nu-mi pot sterge aceste amintiri din computer. Sunt comorile mele! :) Nici una nu-i banala, in toate sunt eu acolo, apasand pe buton, stand aplecata, chinuindu-ma in cine stie ce pozitii, pe cine stie ce vreme, canicula, ploaie, frig, ger, nu le pot sterge. Piticul ala are nu un job oarecare, ci o datorie sfanta sa-mi pazeasca aceste comori. Nu numai ca nu ma lupt cu el, ci, dimpotriva, eu l-am desemnat cu aceasta raspundere. :D


Apoi am primit un alt mesaj subliminal. Inca una o poza potrivita! Tot perfect sosita! :D ))))


Din Gradina lui Dumnezeu: 17.06.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu