sâmbătă, 16 februarie 2019

Soare orbitor, zapada orbitoare si... turturi orbitori




Azi iesit soarele!!!!!!

Ne-am baut cafeaua, Adrian se lupta cu turturii in mod responsabil, eu va arat primele straluciri ale soarelui in turturii aia frumosi inainte ca ei sa faca saltul evolutiv direct in gradina din fata cladirii, apoi iesim la plimbare.


Norii dantelati se retrag deja foarte repede, de cand am facut pozele si pana acum aproape ca au disparut complet, iar albastrul cerului si soarele ne cheama afara. Gata, am plecat! 

 







Ne-am intors din plimbare orbiti de soare!!! La propriu!  Cerul albastru, senin, impecabil si soarele stralucitor, orbitor, in combinatie cu albul zapezii peste tot in jur, oriunde intorceai privirile, va dati seama! Lumina asta alba, lucitoare, in diamante sclipitoare peste tot ne-a ametit de-a binelea. Ne-am imbatat de lumina!

Cum subiectul zilei de azi are legatura si cu turturii, sa vi-i aratam. Formati pe la toate stresinile, mai lungi sau mai scurti, izolati sau in ghirlande sticloase, ei au cantat, au picurat, au cazut, au fost dati jos cu intentie, dar, totusi, unii inca mai stralucesc in soare nestingheriti, precum puteti vedea in fotografii.  

Este ceva artistic in creatia asta a naturii, turturii par ca o gluma, ca o sotie, ca o nazdravanie, ca o pozna ce nu mai poate fi ascunsa, ci este expusa, uite-asa, in ochii lumii, in soare, ostentativ. Turturii imi provoasa stari contradictorii, si de admiratie, dar si un pic de contractie... le inteleg potentialul de pericol, dar, totodata, mi i-as dori permanent pe la stresini. Sunt ca o fantezie interzisa, dar implinita. )))))





















































































Si, asa cum facem noi mereu pe unde mergem, am avut si aici ceva treaba de rezolvat. O misiune, cum s-ar spune!  Ca doar misiune trebuie sa fie, nu altceva, desigur!  

Asadar, printre alte demersuri specifice, am schimbat, transformat, transmutat si alchimizat energia. Vedeti ce a fost si ce am pus in loc.

 A fost un calendar promotional al unui canal de filme prin cablu, iar scenele din imaginile calendarului erau specifice filmelor difuzate: fear, terror, razboi, intuneric. Ne-a lovit din prima secunda in care am intrat, in prima zi, culoarea, textul si energia aceea. Am tot cautat pana azi ceva potrivit sa punem in loc.

Azi am gasit. Un calendar cu flori frumoase, vesel colorate, cu o energie luminoasa si incantatoare. 

Energia este completamente alta! 



 





Din Gradina lui Dumnezeu: 16.02.2019



***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu