joi, 14 februarie 2019

Noi doi de Valentine's Day



Poate voi credeti ca eu exagerez uneori. Bine, ok, recunosc, de dragul umorului, mai exagerez. Dar voi va prindeti repede ce si cum. Deci, eu nu exagerez in privinta faptelor. NU denaturez povestea. Nu-i schimb sensul si nu va arunc cu praf in ochi. Doar colorez un pic mai mult nuantele prea discrete ca sa va ajut sa observati frumusetea care, pe alocuri, nu-i chiar ostentativa.


De aceea va arat si poze, ca sa va convingeti cu ochii vostri, precum Toma Necredinciosul.


Ei bine, zi am ceva super pentru voi!


Dupa plimbarea minunata de astazi (apropos, iar ninge!!!), intram noi in supermarket sa ne cumparam ceva bunut, ceva potrivit pentru rasfatul special de Valentine's Day. Caci, da, noi suntem ca toti decadentii aia occidentali care sarbatoresc iubirica si de Valentine's Day, nu numai joia.


Intram in magazin, cum ziceam, iar pasii ne duc glont catre un raion unde noi nu ne oprim niciodata. La vinuri. Eram doar in trecere pe-acolo, desigur, ca de fiecare data. Si pe ce mi se opreste mie privirea???


Uitati-va bine, sa nu spuneti ca va aburesc! In ce ordine sunt asezate ele pe raft? Ce desene au ele pe eticheta? De ce sunt ele asezate unele langa altele? De ce tocmai azi mi s-au oprit ochii pe ele?








Sa ducem povestea de azi mai departe si sa va arat ce frumusete de zi am primit noi in dar astazi, de Valentine's Day!!! Ninge din nou ca in povesti!!!!


Inainte de a va arata pozele, ii rugam sa foloseasca telecomanda din dotare si sa schimbe canalul telespectatorii care considera "Valentine's Day, o sărbătoare chicioasă, importată de la americani, comercială, gălăgioasă, dulce, lacrimogenă, plușată, roșie, mărgelată, paietată, dantelată, coafată, naivă și penibilă, menită să stoarcă lacrimi de emoție fetelor de liceu cu profil agricol și să strice fardul disperat al doamnelor trecute de 40. Să ușureze tuturor portofelele și să umple paturile cu pufoșenii stridente, pe care nu mai ai pe unde să le dosești după o săptămână de oftaturi și lăcrimări emoționat-suave". Camelia Radulian , eu votez cu tine, sa stii! (restul articolului, de o savoare si o ironie fina si inteligenta, il gasiti pe pagina autoarei acestui paragraf si chiar va rog sa-l cititi! Dar, atentie, indrum spre citire doar pe cei care adora aceasta sarbatoare decadenta a occidentalilor, precum o adoram noi. Ceilalti o sa va enervati si ar fi pacat tocmai azi sa se intample asta!) .  


Reiterand ideea ca noi doi, eu si Adrian, suntem totalmente incantati de aceasta sarbatoare comerciala, "penibila, naiva si chicioasa", cel putin tot atat de incantati precum se declara si Camelia, am sarbatorit-o cu bucurie, cu fast si cu o plimbare lunga prin ninsoare.


Si, pentru ca tocmai am descoperit ca degetele mele stiu cum sa decodeze secretele telefonului meu pentru a face selfieuri, am persistat in experimentarea acestui nou viciu. Caci viciu trebuie sa fie, de buna seama, nu exista o explicatie mai plauzibila pentru o asa bucurie pe care o simti cand tu, tie insati, singura si fara nici un ajutor.... intelegeti.


Deci, selfiuri cu nemiluita, ca in zi de mare sarbatoare, de maxima iubirica, asa cum doar Valentine's Day este, desigur. N-o sa vi le arat pe toate, bineinteles, ca sa nu declansez aici patimi necontrolate, asa cum, se pare, am reusit sa o fac cu amandinele, cu ciorbele mele, cu smoothi-urile si cu mai stiu ce alte placeri nevinovate.


A te abtine de la selfiuri este deja o prea dureroasa cerinta. Mai dureroasa decat aceea care se refera la a te abtine de la amandine. Pe bune! Nici n-am banuit pana acum prin ce provocare a vietii aveam sa invat a trece!


Cum era versul acela? "Nu credeam sa invat vreodata sa......."











































Si inca o ultima privire va mai lasam sa aruncati inspre unul dintre rasfaturile noastre de azi.


Iubiti-va mult si bucurati-va de orice ocazie care aduce un strop de magie, de sarbatoare si de farmec aparte iubirii dintre voi!


Iubirea are nevoie de momente speciale, nu doar de "la fel in fiecare zi".  Iubirea are nevoie de zile special dedicate ei, de atmosfera aceea inedita, de sarbatoare.  Cine iubeste, stie. Cine iubeste se bucura, se alinta si se rasfata intr-un fel diferit, complice, in timpul acestui Valentine's Day.  Cine iubeste, da, nu are nevoie de o zi speciala pentru a-si dovedi iubirea, insa se foloseste de aceasta pentru a iesi din filmul obisnuit, rutinier al vietii si pentru a creea o altfel de poveste pentru o zi.


Va pupam!









Ursuleti Indragostiti din toata lumea, uniti-va!  


 


Din Gradina lui Dumnezeu: 14.02.2019



***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu