joi, 4 mai 2017

Curcubeul lui Dumnezeu deasupra noastră



Scriam exact în urmă cu doi ani aici http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2015/05/somewhere-over-rainbow-its-wonderful.html că nimic nu este întâmplător. Aşa este, iar azi am mai primit o astfel de confirmare care, efectiv, mi-a facut pielea de găină de emoţie când am realizat sincronicitatea.

Despre ce este vorba?


Azi dimineaţă, când am intrat primă dată pe facebook, după micul dejun, am observat că aveam notificare către această însemnare/amintire care contine clipul atat de binecunoscut "Somewhere Over the Rainbow, it's wonderful world". Mi-am zis că este o piesă arhicunoscută şi că, poate, ar fi prea mult s-o mai redistribui. Aşa că n-am făcut-o. Spre seară, însă, după momentul magic, n-am mai stat pe gânduri şi am redistribuit-o. 


Ascultaţi muzica şi, cu ea în gând, citiţi mai departe cum am primit din nou Cuvântul lui Dumnezeu.



Eram afară, în curte, şi îmi făceam de lucru cu nişte ghivece de flori. După o dimineaţă caniculară şi un miez de zi ca o stropitoare însorită, spre după amiază cerul s-a înnorat şi, de departe, chiar s-au auzit tunete. Ştiam că urmează să plouă pe seară sau maine, conform previziunilor meteo, aşa că mă grăbeam să-mi termin treaba.


Când l-am văzut, mi-am dat seama.
Ştiam.
A trebuit să fie exact în ziua în care, în urmă cu doi ani, distribuisem pe facebook modul în care ne vorbise El prin Semnele Lui. Dintre acestea, cel mai important, Curcubeul.
Azi ne-a vorbit din nou. Tot prin Curcubeu. 


A fost cu adevărat uimitor şi emoţionant.

Mă simt întotdeauna foarte exaltată când îl văd. Ca multi alţii, desigur. Are el, curcubeul, acel ceva divin, special, în apariţia lui de trezeşte asemenea stări în oameni. 


Vă doresc tuturor o viaţă plina de curcubee!!!!!


















Din Grădina lui Dumnezeu: 04.05.2017



***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu