sâmbătă, 11 februarie 2017

Iubirea Tenace, Salvatoare, Creatoare


Iubitul meu drag



Da, sunt lângă tine, iubitul meu drag, sunt toată a ta, pentru tine!
Cu sufletul tău iubitor mă-nconjori şi, doamne, atât mi-e de bine!
Cu tine alături frumoasă mă simt, mai mult decât trupul mi-arată,
Frumoasă în chip de lumină‘nălţat, în însăşi fiinţa mea toată!

Cunoaşterea lumii şi-a Cerului tot alături de tine-mi sunt date,
Avem peste umeri deschise aripi spre-al stelelor drum înălţate,
Cu tine creez infinitul etern spre care doar dragostea noastră
Ne-a fost primul prag peste care-am trecut şi prima deschisă fereastră.

Tu-mi eşti călăuză, prieten, iubit, maestru şi viul exemplu,
Tu-mi eşti şi icoana şi-altarul deschis şi candela-aprinsă în templu,
Tu-mi eşti rugăciunea trimisă spre Cer şi, tot tu, răspuns pentru mine.
Ce, oare, în plus aş putea să-mi doresc? Oglindă să fiu pentru tine.

(10.09.2013)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu