miercuri, 8 februarie 2017

Iubirea Candidă, Gingaşă, Delicată



Doar tu si numai tu!

 http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2013/03/doar-tu-si-numai-tu.html



Iubirea mea eşti tu! Doar tu şi numai tu!
În tine doar, iubite, deplin mă regăsesc!
În inima din tine e-o lume fermecată,
În ea mă simt frumoasă şi văd cum strălucesc!
Oglindă-mi eşti! Curată, senină, luminoasă!
Cum nimeni, niciodată, ca tine nu mi-a fost!
Doar ochii tăi văd totul, doar ei citesc în mine,
Doar ei pot să-nţeleagă că totul are rost!

Iubirea mea eşti tu! Doar tu şi numai tu!
Doar lângă tine timpul şi spaţiul se sfârşesc,
Doar lângă tine trupul mi-e rug spre înălţare
Şi, doar cu al tău suflet, în cer, mă contopesc,
Doar aripile tale mă poartă spre lumină
Şi, doar cu tine-alături, primesc magia ei,
Doar tu îmi simţi fiorul şi tainele din mine,
Doar tu mi-eşti Dumnezeul ce-l vezi în ochii mei!

Iubirea mea eşti tu! Doar tu şi numai tu!
Doar lângă tine-mi trece al dorului suspin,
Doar a ta mângâiere de dragoste, iubite,
Mi-e blândă adiere-n petalele de crin!
Doar tu şi numai tu cunoşti deplin Femeia
Ascunsă-n alba floare şi-n ale ei chemări,
Doar ţie-ţi sunt iubită căci numai pentru tine
Am acceptat destinul acestei întrupări!

(04.03.2013)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu