duminică, 15 ianuarie 2017

Sus, sus, sus, pe deal, în sus...



 

Azi 14, zi importantă, strălucitoare, orbitoare şi înălţătoare, Adrian a avut ideea să urcăm Dealul Oilor, cel din dreapta Grădinii noastre.

A fost o minune de zi!!! Am trăit un aşa sentiment puternic de libertate, de zbooor, de sus, sus, suuuuuus de tot!!!  o aşa bucurie şi exaltare, o aşa explozie de energie şi de freamăt, un aşa chef de joacă de n-am cuvinte să mă povestesc!!!!

Este pentru prima dată de când ne-am mutat în Grădina lui Dumnezeu când urcăm pe acest deal. Pur şi simplu nu înţeleg cum am putut să lăsăm atât de mult timp să treacă fără să explorăm împrejurimile acestea atât de eliberatoare!

Sus, spre varful dealului bătea un pic vântul, dar soarele orbitor ne-a ameţit de-a binelea cu frumuseţea strălucirii lui! Iar priveliştea...... Oh, Doamne!!! 

 



Dealul Oilor este cel mai înalt deal din apropiere, mai înalt cu mult chiar şi decat dealul bisericii luterane dintre salcâmi! Am văzut de sus tot satul! Ne-am văzut casa şi Grădina, de parcă eram aproape în Cer! Dacă ne concentram puţin cred că o vedeam şi pe Ţunţurica Ema rămasă acasă, privind cu jind pe fereastră. Ne-am întâlnit şi cu o turmă de oi păzită de ciobanul ei şi de vreo patru-cinci câini care, văzându-ne pe tărâmul lor, ne-au observat de departe vigilenţi. Dealul este terasat în vreo trei etaje. Ne-am oprit pe fiecare în parte şi am făcut fotografii şi la urcare şi la coborâre.

Am cântat, am chiuit, am strigat, am sărit în sus, am desenat în zăpadă semne, inimi şi urme de adidaşi, am făcut poze, am gâfâit de la atâta zbucium fericit, am cules măceşe să facm ceai, am stabilit care este platoul cel mai potrivit pentru aterizarea OZN-urilor care ne vor aduce musafiri E.T. în vizită şi i-am mulţumit lui Dumnezeu de zeci de ori pentru această minunată şi fermecată zi!
La întoarcerea acasă ne-am mai jucat putin prin curte, am mai făcut nişte jucărele frumuşele ca să mai decorăm unele ziduri, apoi ne-am retras la căldurică, la o ciorbă fierbinte, dar şi la o cafea şi o cacao sa-vu-roa-se, în culorile roşietice ale unui blând asfinţit de ianuarie.

Magică zi!!!!











 









 













































































































































Din Grădina lui Dumnezeu: 14.01.2017



***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu